Socialinė darbuotoja ir viena vadovė atsiuntė kelis realius darbo pavyzdžius iš savo kasdienybės, kurie susiję su darbu, kai baigiasi oficiali darbo diena t.y. ne laikotarpiu 8.00-17.00. Praktika rodo, jog šeimos, kurios yra rizikoje, susiduria su problemomis ir tuo metu, kai socialinių darbuotojų darbo diena pasibaigia. Skubus reikalavimas, noras sulaukti pagalbos iš socialinių darbuotojų gali būti pareikštas ir vakarais ar savaitgaliais.
Žemiau pateikti pavyzdžiai iliustruoja atotrūkį tarp kasdieninės darbinės praktikos ir įstatymų. Dėl šios priežasties tiek socialinė darbuotoja, tiek vadovė susiduria su nesaugumo, netikrumo jausmais. Kyla klausimai, kaip susitvarkyti su situacija tinkamu ir priimtinu būdu? Kaip apginti socialinį darbą kaip rimtą profesiją? Būnant vadove kyla klausimais: "Kaip palaikyti ir apginti socialinę darbuotoją?". Skaitykite daugiau...